Страници

Щирия празнува! Aufsteirern 2016





































5 коментара:

  1. Напълни ми очите и душата с тази публикация, Кате! Прекрасен празник, пъстър, весел и толкова усмивки отдавна не бях виждала на едно място. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна емоция и невероятен празник!!! Чак и на мен ми се прииска да съм там:)

    ОтговорИзтриване
  3. Кате,
    благодаря за чудесните снимки и удоволствие от виртуалното участие в празника.Старинните традиции са запазени в много западни държави, за разлика от България където някои неща умишлено се затриха.Много , много интересни кадри,чудесно е всичко, много красиво .
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотен празник, Кате! дано си хапнала и заради нас!:)

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесен празник и атмосфера! Наздраве, Кате!

    ОтговорИзтриване