Страници

Коледен пост ден 31: Спагети от тиквички със сушени домати


Спагетите от тиквички са популярни, но във всички рецепти, които съм разглеждала тиквичките са сурови. В моята рецепта ги задушавам за кратко в зехтин. Може да си ги хапвате и сурови, мариновани. За да си направите тези спагети трябва да нарежете тиквичка с помощта на уред или машинка или пък като мен на тънки филийки, след това на тънки лентички:).



Продукти за 1 порция:
1 тиквичка
2-3 с.л. зехтин
мариновани в зехтин чери домати и чесън
сол на вкус



Приготвяне:
Нарежете тиквичките.
Загрейте зехтин в тиган на котлон и добавете лентичките тиквички. Бъркайте внимателно с щипка и когато започнат да омекват леко ги извадете от тигана. Поставете ги в чиния и ги овкусете със сол, чери доматите и др. по желание:). Чудесно би се получило с пармезан, доматен сос и т.н. Но аз за Пармезана ще изчакам няколко дни:)))).




6 коментара:

  1. Хаха, Бонбон, гледам и ти имаш всякакви готварски пособия като мен: две ръце, нож, точилка и нищо отгоре;) Харесвам ги, но няма да режа едно по едно, едно по едно;))) И ми харесва, че си ги задушила. Със сурови не бих успяла да се нахраня;)Поздравче!

    ОтговорИзтриване
  2. Ама майсторски си ги нарязала тези тиквички! В изображенията за спагети от тиквички видях едно предложения да се настържат на едрото ренде. Ще опитам!
    Допада ми това, леко да се задушат.
    Приятна вечер, Катя!

    ОтговорИзтриване
  3. Кате, колко е свежа чинийката ти, направо приканва със зелената вкусотия. :)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  4. И със сурови сигурно ще са страхотни, суровата тиквичка е доста свежа на вкус. Но и така ще ги опитам:))

    ОтговорИзтриване
  5. Кате,
    тази салатка става много вкусна със сурови тиквички, но те трябва да са малки, с неоформени още семена.Когато работих в един хотел мариноваха суровите тиквички в солена вода за 2 - 3 дни и така те леко омекват и стават много вкусни.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване