Страници

✿Lavender ✿ ℒℴѵℯ ✿


Любов лилава и омайна… приказка… красива и безкрайна…











12 коментара:

  1. Невероятно нежна публикация! Благодаря за споделените мисли и снимки!Прекрасно е!
    Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасен лилав и лавандулов етап ти пожелавам,Кате!:)

    ОтговорИзтриване
  3. Красота. Прегръдки бонбонче!

    ОтговорИзтриване
  4. Прелестни снимки бонбон :)
    Любов лилава и омайна,
    приказка лилава и безкрайна :)

    ОтговорИзтриване
  5. За кой ли път ме караш да се усмихвам и да потъвам във вълшебните ти снимки :) Едно не ми хареса - скрила си хубавата си и пленителна усмивка, но аз пак те видях, и пак ме усмихна :)

    ОтговорИзтриване
  6. Вълшебна серия - сякаш усетих уханието, нежността....
    много красиви снимки, Кате, а и шоколадово ти изкушение е неустоимо!
    Комплименти за теб и благодаря за удоволствието!

    ОтговорИзтриване
  7. Много свежо, мило и лилаво, Кате :)
    Хубава почивка там, където си :§)

    ОтговорИзтриване
  8. Лавандулова фея! Вълшебни детайли и тонове! Прекрасен пост! Хубав и усмихнат уикенд! Целувки*)

    ОтговорИзтриване
  9. Много исках да те похваля за тези снимки, Катенце... Последната ми е любима! :)

    ОтговорИзтриване
  10. Ама какви снимки само... размечтах се! Фотосесията е като за списание, да знаеш :)
    Силни прегръдки :)

    ОтговорИзтриване
  11. Невероятна красота, нечовешки красиви снимки!!! Имам усещането, че ако затворя очи, ще усетя аромата на лавандула и лято! Прекрасно! Поздравления!

    ОтговорИзтриване