Страници

Пилешки дробчета с кашкавал и яйца на фурна


Вече няколко пъти правя тази рецепта, ястието е много вкусно! Публикувах една бърза рецепта във Фейсбук, понеже все вечер ми се случва да я правя, но ето я вече и официална презентация:)
източник на рецептата: www.receptite.com




Продукти:
Продуктите са относително количество, но все пак:

1 тарелка пилешки дробчета - около 600 гр
1 морков
1 глава лук
2 с.л. кетчуп
100 мл вода
100 гр кашкавал
4 яйца
олио, около 2-3 с.л.
сол
черен пипер


Приготвяне:
Нарежете лука на полумесеци, морковите на кръгчета. Измийте дробчетата и ги поставете в тава. Добавете лукът и морковите и полейте с разтвореният във водата кетчуп.
Добавете олиото, подправките и солта. Разбъркайте добре и поставете във фурна на 200 градуса да се изпекат до готовност.
При мен се изпекоха за около 1 час.
Извадете ги, чукнете отгоре яйцата, без да ги разбърквате. Настържете кашкавала и върнете във фурната да се пече до готовност на яйцата, около десетина минути.



6 коментара:

  1. Бързо и апетитно!
    Приятна вечер, Катя!

    ОтговорИзтриване
  2. Тук ме улучи в десетката! Абсолютно любими дробчета, записвам си я веднага! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз съм впечатлена, почти като мусака:) Хубав уикенд, Кате!

    ОтговорИзтриване
  4. Много елегантно изглежда, Кате, чудесна идея -
    апетитно, свежо и ефектно, предполагам, че и мнооого вкусно.
    Поздрави и хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  5. Не си спомням откога не съм яла дробчета, а много обичах преди. Благодаря ти, че напомняш за тях, Кате, че и с апетитен вариант :) Ще се огледам какво мога да намеря в магазините тук и ще намина пак при теб, да преговоря урока :)
    Усмивка от мен и приятна неделя! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Много вкусно ми звучи,а и със сигурност дробчетата ще са много сочни с тази заливка!Благодаря ,че сподели с нас,Кате!

    ОтговорИзтриване