Страници

Коледни аромати: Шоколадови вафлички



Отдавна се каня да си направя домашни вафлички. И Мъхчето и Инчето ме изкушиха с техните:).
Рецептата за моите е от опаковката, като леко я поизмених. В оригинал се използва кокосова мазнина и 4 яйца. Аз намалих яйцата и използвам краве масло.
Ето ги и моите чудни вафлички:):






Продукти:
2 яйца
250 гр краве масло / кокосова мазнина /
250 гр захар
125 грама шоколадов кувертюр
1 пакт ванилена захар Др. Йоткер
1 пакет Haas вафлени кори 120-200 mm




Нарежете маслото на кубчета и го поставете в съд на котлон, на средна степен да се стопи. Отстранете от котлона.
Добавете захарта, натрошеният на парченца кувертюр и яйцата и разбъркайте добре с телена бъркалка.
Върнете на котлона и при постоянно разбъркване доведете до завиране на сместа. Отстранете от котлона.
Оставете сместа да се охлади до капацитет за мазане.
Застелете тавичка или кутия с прозрачно фолио и поставете една вафлена кора - намажете я тънко със сместа и продължете така, докато свършат продуктите.
Притиснете добре, завийте с прозрачно фолио и приберете в хладилник.
Аз оставих вафлите за 1 нощ.
Нарежете ги на ромбчета, квадрати или небрежно.



Вафлените кори, които използвам са:





25 коментара:

  1. Кате, просто са съвършени тези вафлички, аз нямах добър успех с руските кори последния път - станаха доста влажни корите и се разтеглиха, но явно зависи от типа кори,,,хрупкави ли са при теб?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами тези са си хрупкави и станаха много вкусни. Но пълнежа ми не беше течен, с гъста консистенция е и може би затова не е попил в корите, пък и изчаках да се охлади. Може и от корите да зависи, нямам представа, за пръв път работя за вафлени кори.

      Изтриване
  2. Ooooo, Катюша прекрасни са! Много празнични и красиви снимки!
    Прегръдки, Бонбонче! Хубава сряда!

    ОтговорИзтриване
  3. Кате,вафли иначе изобщо не хапвам,обаче от твоите с удоволствие ще си взема!С много кремче са и така перфектно нарязани на ромбчета!Много красиви снимки,а последната е видео,нали?Мнооого ефектно,браво!Прегръдка от мен,слънце!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, последната снимка блогър ли гугъл ли и аз не знам кой ми я направи така и аз си я оставих, защото е празнична.

      Изтриване
    2. много странно,но е страшно ефектно.И аз после се замислих,че ако е клип ще трябва да се пуска и явно,че не е,но ми стана интересно как се е получило.

      Изтриване
    3. Роси, това е просто анимиран gif. Има много програми, които създават анимирани гифове и png-та, анимация включително можеш да направиш и във фотошопа. Виж тук как се получава крайния резултат в гугъл +.

      Изтриване
  4. Нямаш спирка! Сега и вафлени кори ли трябва да си търся :D Толкова са апетитни, толкова вкусни изглеждат, ще се задавя вече! Прекрасен ден ти желая и още вдъхновения, за да ни показваш още от твоите красоти :)

    ОтговорИзтриване
  5. Еха,Кате! Точно навреме- вчера си купих вафлени кори от руския магазин при офиса ми. Зариби ме:)

    ОтговорИзтриване
  6. Кате, снимките на вафличките ти са като вкусни коледни картички! звучат ми страшно вкусни! От твоя блог наистина се носят Коледни аромати!

    ОтговорИзтриване
  7. Ама наистина са станали чудни!

    ОтговорИзтриване
  8. а от къде мога да си купя вафлени кори?от някой он-лайн магазин или от обикновен хранителен магазин?
    много апетитно ми изглеждат тези вафлички и аз искам да ги направя,не само да ги гледам :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте! Чувала съм, че понякога в Метро, Хит, Берьозка и в някои онлайн магазини има. Може би не са точно същите, но пак биха свършили работа. Весели празници!
      *Ако някой знае, нека да се включи с отговор.

      Изтриване
    2. кори за вафли съм виждала в Берьозка

      Изтриване
  9. Кате, чудесия... Какво да кажа друго? Освен че с удоволствие бих си опитала едничка.
    Поздрави и хубав ден! :)

    ОтговорИзтриване
  10. Кате, онемях. Чудни вафли, които много ми се иска да опитам. Целувки!

    ОтговорИзтриване
  11. Die sehen so perfekt aus.Sind auch sicher lecker. werde ich gerne ausprobieren, die kann man ja das ganze Jahr essen.
    LG
    martina

    ОтговорИзтриване
  12. Страхотни вафлички, спор няма....кой обаче яде всички тия сладости искам да попитам.....? Явно не си ти, хихи....
    С усмивка
    мария

    ОтговорИзтриване
  13. Прекрасни вафлички, Кате! Имам останала една опаковка кори и е точното време да се заема с нея, докато не й е минал срока на годност. Благодаря ти за идеята!

    ОтговорИзтриване
  14. Чудесни вафлички,Кате.С удоволствие бих си похапнала няколко:)Весели празници,бонбонче!

    ОтговорИзтриване
  15. Истински пир за сетивата- вкус, аромат и коледно настроение, Кате! Прекрасни са домашно приготвените вафли, а как само си ги подредила - истински майстор си! Прегръдка! :)

    ОтговорИзтриване
  16. Онемях, Кате - приказно е при теб ...
    вълшебни снимки, чудесни нови идеи и прекрасни изпълнения.
    Много харесах венеца, ябълките, клементините, а сега и фантастичните вафлички.
    Комплименти, мнооооого и пожелания за весели празници!

    ОтговорИзтриване
  17. Чудесни са Кате! Толкова апетитни снимки! Много красиво и вкусно ми стана :)

    ОтговорИзтриване
  18. А, разкошни са, Кате! Ще ги пробвам скоро, надявам се :)

    С пожелание за хубави празници :)

    ОтговорИзтриване