Страници

Родопска мелба


Поръчах родопска мелба, без да знам какво представлява:), но знаех, че ще е нещо вкусно!
Хареса ми! Приличаше ми на нещо като заквасена сметана. След това разбрах, че това е изцедено кисело мляко със сладко по желание. Вкуса на сметана може би идваше от млякото, което се използва.

Продукти:
500 гр кисело мляко, използвах Родопея 2 %
сладко от горски ягоди

Сложете млякото в тензух, марля или някаква кърпа, вържете го и го оставете да се изцеди.
Изиспете го в гърненце или купа и го полейте със сладко.
Хубаво е да е студено!




3 коментара:

  1. Бонбонче, с удоволствие прочетох новите ти предложения!
    Чудесни са!
    Питката е прекрасна,
    пататник съм любопитна да опитам,
    баница с ориз съм правила и много ни хареса,
    а от мелбата си взех с лъжичка!
    Всичко е много вкусно!
    Прегръдка и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. О, невероятна е тази мелба - домашно кисело мляко и любимото ми сладко от ягоди - как да устоиш на съвършения десерт?!

    ОтговорИзтриване
  3. Хареса ми идеята за мелба и остатъка от родопското меню!

    ОтговорИзтриване