Страници

Пилешки бутчета по гръцки

Дата на публикуване: 19.04.2012 г.
Дата на обновяване: 28.07.2019 г.


Сигурно ги познахте:) бутчетата по гръцки, по рецепта на Пепчо, която пък аз открих при Роси, защото тогава още не следях Пепчо. Дълга и широка стана за обяснение, но Пепчо сега си я следя:).
И понеже няколко пъти вече приготвям тази рецепта, реших да я обновя. Пепчо все още си я следя:), бутчетата са все така вкусни, просто снимките са малко по-нови и направих съвсем малки промени.

Пилешки бутчета по гръцки



Продукти:
3-4 бр. пилешки бутчета
1/2 лимон на шайби
100 мл бира
маслини

за мариноване:
сока от 1/2 лимон
1 с.л. зехтин
1 с.л. сух риган
сол
1 ч.л. червен пипер
черен пипер
1-2 скилидки прясно смлян чесън


Начин на приготвяне:
Смесете в купа продуктите за маринатата. Подредете бутчетата в тавичка или йена. Намажете ги от всички страни с маринатата. Ако имате време ги оставете в хладилника, покрити с фолио за няколко часа. Преди печене добавете в тавата няколко маслинки и парченца лимон. (Може да добавите картофи или гъби също). Налейте внимателно бирата отстрани, за да не отмиете маринатата от бутчетата. Покрийте тавата с фолио или йената с капак и сложете във фурната. Включете на 200 градуса, и като започне да ври намалете на 170. Печете 30 -40 минути под фолио и още 20 като го отстраните. Тавата не се намазва с мазнина.


* Рецептата може да се приложи и за печене на цяло пиле или крилца:). При Пепчо и Роси рецептата е малко по-различна, просто аз с течение на времето спрях да добавям бульон, Пикантина, къри, горчица и кетчуп и в марината добавям зехтин, но по който и вариант да се приготвят, бутчетата наистина са много вкусни.




13 коментара:

  1. Прекрасни са, Кате! Хубав ден ти желая! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ох , още не съм закусвала и първата снимка направо ме прати за обяд :))...много вкусно изглежда ,Катюша ! Рецептата е чудесна !
    Хубав ден и голяма прегръдка :* !

    ОтговорИзтриване
  3. Много хубави са станали, Кате! Обичам пиле по гръцки и ме подсети, че скоро не съм правила:)

    ОтговорИзтриване
  4. Ох, толкова вкусно звучи, че огладнях рано, рано днес, Candy... А и ти си представила бутчетата толкова предизвикателно и вкусно, че няма как да не му се прииска на човек да си хапне. А и като знам на Пепи рецептите колко са вкусни... започвам да поглеждам през прозореца към ресторанта отсреща. Те обаче едва ли ще могат и наполовина да ми предложат такава вкусотия.
    Снимките ти отново са прекрасни. Винаги им се възхищавам много.

    Прегръдки и един прекрасен четвъртък, Candy!

    P.S. Обичам четвъртък, защото след него е петък и после, Юхуууу ;)))))
    Намини във Facebook да направиш и ти гимнастика за раздвижване. Ще ти допадне, сигурна съм ;)))).

    ОтговорИзтриване
  5. Тези бутчета са от класиките на Пепи. Както винаги всичко нейно е адски вкусно и по своему опростено. Много отдавна ги бях открила и още не съм се наканила да ги приготвя. При теб са станали чудни, особено с тези "обувчици".

    ОтговорИзтриване
  6. Кате, точно по поръчка ми идват твоите бутчета...чудех се как да ги приготвя.
    Много апетитни си ги направила и ароматни!
    Слънчев ден и много усмивки!

    ОтговорИзтриване
  7. БОНБОНЧЕ, КАК ГИ ПРАВИШ ТЕЗИ ВКУСОТИИ ПЪК И СНИМКИТЕ НАПРАВО МИ СЕ НАПЪЛНИ УСТАТА ...:)))
    Много хубава рецепта страхотна..
    Прегръдки и страхотен ден!

    ОтговорИзтриване
  8. Кате,и аз правих тези бутчета-станаха много вкусни,но нямам време да си ги кача.И твоите изглеждат чудесно!
    Хубав ден-прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. Това просто ме остави без думи!!! Красота. Напълни ми се устата, а като се сетя че в хладилника ме чакат броколи и карфиол....искам на гостиииии :)
    Браво Candy, номер едно !!!

    ОтговорИзтриване
  10. Помня тези бутчета и твоите са много са изкушаващи Кате!

    ОтговорИзтриване
  11. Следиш ме значи, а :)))
    Но са най-вкусните пилешки бутчета за мен.
    А гледам и при теб са станали неустоими, Кате!
    Честит четвъртък!

    ОтговорИзтриване
  12. Обичам тези бутчета, а и у дома често се правят. Изглеждат неустоими :).
    хубав и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  13. Кате,страхотни са станали и при теб,мила!
    Пак много съм пропуснала и отивам да наваксам.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване