Страници

Крушунски водопади през пролетта


Преди време, когато публикувах зимните снимки от това място, обещах да споделя и пролетните от миналата година:). Ако изчакам още малко ще стане време и за летните:), обаче нямам такива. През лятото и есента не съм посещавала Крушуна.
Наистина мястото е много красиво! Не мога да предам очарованието му със снимков материал, не съм професионален фотограф, но всеки, който е посетил водопадите е останал възхитен.



Още в началото на екопътеката започват поредица от малки водопадчета и красиви терасовидни образувания, след което между поредицата от водопади се достига и до най-високият от тях.










Посетихме водопадите в началото на пролетта, нямаше хора, беше през седмицата и беше много спокойно. Така се наслаждаваш изцяло на природата и спокойствието. Чувала съм, че в събота и неделя е пълно. В близост до Крушуна се намира Деветашката пещера.

6 коментара:

  1. Кате благодаря че сподели тази красота!!! Аз съм обещала тази пролет да посетим това вълшебно място, откога се каним...Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ками, ще чакам твоите пролетни снимки!:) Приятни почивни дни!

      Изтриване
  2. Yo digo que eres fotógrafa que belleza de fotos ,mi alma florece al ver esta maravilla,abrazos y abrazos.

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни снимки! Благодаря за споделянето, Кенди! Много съм слушала за това място, но не съм успяла да го посетя, ти ме зарадва с тези снимки!

    ОтговорИзтриване
  4. Бонбон,
    виждам че и през пролетта е хубаво там. Аз съм ходила лятото и водопадите са наистина преккрасни. Единствено кебапчетата и сръбската музика ми идват в повече..... Но за съжаление така е, стъпи ли прасе сред природата, бърза да я направи на кочина....
    Хубави пролетни спомени!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мъхче, да ти кажа, два пъти сме ходили, но явно все по такова време, в което няма хора, музики и кебапчета... Явно през лятото е красиво, но и шумно. За съжаление някои хора не разбират, че ако искаме шумотевици, щяхме да идем на пазара, а не сред природата.

      Изтриване