Страници

2015 в снимки: Юли

Не знам откъде да започна:) при мен е често срещано явление:) Това лято се случиха толкова много неща, че ще ви разказвам сигурно доста дълго време за тях. Искам първо да благодаря на всички, които ми писаха във ФБ, на имейл, тук в блога, всички, които познавам и не познавам, а всъщност се интересувахте как съм, защо не пиша в блога и т.н. Повечето от вас вече разбраха: Живи сме, здрави сме и сме леко сбъркани от едно ново начало:). За него специално е малко рано да се говори, но пък за други неща ще споделям занапред. За съжаление през лятото не можах да влизам в блога и в блоговете, освен за да публикувам няколко чернови, но за сметка на това пък натрупах снимков материал за доста публикации:). Да знаете, че много ми липсвате всички. Просто контактуването с вас, вдъхновението ви и забавленията наистина не са за изпускане и се надявам скоро да си наваксам всичко пропуснато или поне част:).

Като за начало започвам с отчета за юли, а той започна с много слънце и едни слънчогледи.



Беше цветно и красиво:


Видяхме танцуващи щрауси:


За Любовта си знаете:):


Имаше красиви паркове и дълги разходки:

И забавни игри:


Най-вече имаше езера, много езера...



и кораби:)


Нямах време за кулинарни подвизи в кухнята, но пак беше вкусно и сладко:)



Благодаря ти, Юли!



2 коментара:

  1. Развълнува ме Кате ... прегръщам те Слънце! Снимките ти са прекрасни , дори и без кулинарни подвизи :)
    Здраве и щастие миличка където и да сте по света!

    ОтговорИзтриване
  2. Катенце, интересни снимки сподели, и емоции:))

    ОтговорИзтриване