Страници

Покана за плаж


Харесвам прехода от лято към есен, не е горещо, може да се обличаш с къси или дълги панталони... да ходиш на планина облечен с дебел анурак или пък на плаж с оскъден бански...
Така и аз чудесно се вписвам в сезона, позакъсняла с публикуването на тези снимки.
Те са по-скоро като идея какво може да се прави на плажа, ако времето не е толкова подходящо за плуване и водни забавления, което се случва дори и в най-слънчевия сезон понякога.
 


Може да проверите какво има под плажа, или поне да опитате:) ние  установихме, че има... същото, каквото и при нас:)



Замъците са най-популярното забавление, може би, друг е въпроса, че винаги са различни и интересни:



Рисунките по пясъка, открихме ги тази година, поради корабните ни увлечения, виждаш кораб и веднага го рисуваш:), на плажа съответно върху пясък:







Морски шах, разбира се! Къде другаде, ако не тук?!:


Но най-любими са разходките край плажа.

Тези снимки направих в района на Бяла, до пристанището и на плажната ивица.



Може да наблюдавате кораби, лодки и платноходки :):

Св. Влас


Несебър





Варна








Потънали кораби

Равда, залив на потъналия кораб



Светещи кораби

Бургас

Кораби в бурното море

Обзор

Акустирали в пясъка

Варна, Mr Baba





Музейни експонати

Варна, музей



И котви, за декорация или пък огромни котви:



Приятна сряда от мен и се наслаждавайте на очарованието на природата при смяната на сезоните!
Дали ще вдигнем/ спуснем котва за есента или лятото зависи от нас, все още:).

21 коментара:

  1. Прекрасни снимки, бонбонче! Обиколили сте северното черноморие, супер! И аз не мога да стоя все на едно място, пък било то и морето - все на път ми е окото :) Онова, рисуваното слънце заклинание за оправяне на времето ли е? ;)
    А, котва бързам да вдигна само в края на зимата, че и по средата й (стига ми само началото й), после котвите ако може да са заплетени и задръстени, та хич да не тече времето понякога :)
    Топли прегръдки имаш от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Катенце прекрасна разходка ни направи по цялото черноморие.Супер снимки и невероятни забавления на плажа.
    Както винаги беше ми много приятно при теб да прочета и видя за твоите пътешествия.
    Прегръщам те и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Кате и за мен това време на годината е любимо,красиво ,ароматно :) !
    Усмихна ме с красивите ти снимки :* !
    Хубава сряда ,Бонбон :* !

    ОтговорИзтриване
  4. Кате, чудесна разходка сте си направили, а и мен успя да разтовариш.
    Чудесни снимки, на любими места, някои от тях не съм посещавала от детството си.
    Прегръщам те мила и чакам поредното кулинарно изкушение!

    ОтговорИзтриване
  5. Кате,не само си перфектен кулинар,но си и фотограф-пътешественик:))Така като проследявам фотографиите,евентуално може и да сме се срещнали/без да знаем:)/във Варна...............










    м









    о

    ОтговорИзтриване
  6. Хубава сряда и на теб, Кате!
    Много хубави и летни снимки, на фона на вчерашното захлаждане ми идват много добре :)

    ОтговорИзтриване
  7. Красота и свеж морски бриз... Благодаря за поканата, Кате! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Катенце благодаря за красивата виртуална разходка!
    Лятото беше прекрасно но и Есента си има своето очарование,
    аз ще и се насладя максимално,
    пожелавам и на теб същото:)
    Поздрав сърдечен!

    ОтговорИзтриване
  9. Кате, невероятна разходка ни направи по черноморието! Не съм виждала морето от септември 2010, но с тези хубави снимки успя да ме пренесеш макар и виртуално на моркия бряг! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Бонбонче, добре че ми показа толкова морски снимки,
    че на мен морето ми е много "далече" :)
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  11. еХА, на една вълна се носим с теб-септемврийско море! Е, аз стигнах чак до Мраморно обаче...обичам есента на брега, тихо, спокойно и релаксиращо е-е, и малко тъжно!
    С усмивка
    Мария

    ОтговорИзтриване
  12. Ех, море,море. Най-прекрасно е есента, след големите жеги. Обожавам разходките по крайбрежната алея и морския бриз да ме разхлажда- само че в Бургас :)

    ОтговорИзтриване
  13. Candy, много хубави снимки си направила!Пребродила си доста море!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  14. Ако щеш вярвай, но аз тази година дори до корабите експонати не съм стигала, нищо че са на ми доста наблизо, благодаря, че ми ги показа! :)

    ОтговорИзтриване
  15. Candy, прекрасни снимки! Много обичам тъкмо септемврийско море, но тази година само на снимка ще му се радвам. Благодаря ти за хубавата разходка!
    Успешен утрешен ден!

    ОтговорИзтриване
  16. Кате, чудесни снимки, неповторима разходка! Беше удоволствие за мен, да попътувам с теб. Благодаря ти!

    Прегръдки, Кате и по това време мога само да ти пожелая, една незабравима нощ! ;)

    ОтговорИзтриване
  17. Браво бе...идваш насам и не свирваш на старата си дружка :) !
    Много хубава морска разходка сте имали,Кате,радвам се!
    Прекрасна,топла и усмихната есен пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  18. Катя, благодаря за чудесната морска разходка! Пообрули ме морския вятър, усетих солените пръски и се насладих на чудесните изгледи!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  19. Прекрасни морски снимки,Кате!
    Страхотен подарък за такива като мен ,пропуснали морските пейзажи и приключения това лято!!!
    прегръдки и прекрасен ден мила

    ОтговорИзтриване
  20. Котвите винаги са ми харесвали как изглеждат и това какво символизират ,като се замисли човек един вид показват и домът, там където се закотвиш както се казва хахах благодаря за интересната статия.Замъците са си и за големи и за по пораснали деца, като знам мъжете как обичат да дълбаят дупки и да се зариват независимо на каква възраст са ми става доста забавно и много им се радвам.Снимките са чудесни поздравления.Хубаво е човек да си почине и да бъде някъде по далеч от работната си атмосфера.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, лятото вдъхновява малки и големи! Прекрасно лято ви желая!

      Изтриване